Emilia Käsitöö

www.emicraft.com

Aprillikuu konkurss – Tahiti

Aprillikuu konkurss kestab 15nda maini (15. mai kaasa arvatud); ootame teie töid nimetatud päevani kella 21.00 Eesti aja järgi. Põhivärv on roheline.

ILUSAT KEVADET!

ps. Rohkem ja suuremaid pilte töödest näete, kui vajutate pildile.

1. Autor: Monika

“Tropica”

2. Autor: bibizza

“Bora Bora süda”

Kui ma tegin oma esimest tööd selle konkursi tarbeks, otsisin ma inspiratsiooni raamatutest, internetist ja muudest välistest allikatest. Aga seekord tundus mulle, et palju põnevam oleks minna teist teed – tahtsin inspiratsiooni saada enese seest.

/…/

Minu enda väljamõeldud legendi järgi on minu lill-talisman pühadus, õnnetalisman suurele Polüneesia aborigeenide hõimule.

3. Autor: madllen

“Tunnete äratamine”

4. Autor: madllen

“Musta pärli otsinguil”

5. Autor: tostrov

“Metsik aed”

6. Autor: rollsejenta

“Rõõmutants”

7. Autor: annajourcrafts

“Kalakesed”

8. Autor: bibizza

“Polüneesia aare”

5 mai, 2009 - Posted by | huvitavat, kaasvõitlejad, käsitöö, konkurss, kunstnikud, meie uudised, polümeersavi, silmailu | , , , , , , , , , , , , ,

3 kommentaari »

  1. Kati!Esimene pilt ei avane??? Tuleb see probl. minu arvutist või…
    ja sa võid mu nime ka lühemalt panna…lihtsalt monika v. siis avalaid…muidu nende tehisnimede kõrval tunnen end liiga ülepakutult…😉

    kommentaar kirjutas monika | 6 mai, 2009 | Vasta

  2. Monika, parandasin ära;)

    kommentaar kirjutas Kati | 6 mai, 2009 | Vasta

  3. Bibizza töö on lihtsalt fantastiline.

    kommentaar kirjutas kiisuk | 8 mai, 2009 | Vasta


Lisa kommentaar

