Emilia Käsitöö

www.emicraft.com

15. Autor: blisss_13

Lilled mängivad minu elus suurt rolli, väga paljud asjad seostuvad mul just lilledega.. sellepärast leidsin kaunid lilleõied koha ka minu töös. Hiina seostub mul eelkõige pojengiga.

16. Autor: radada

“Bambusvartel ennustamine”

Niimoodi kord juba juhtus, et Hiina seostub mul eelkõige kunstniku Qi Baishi‘ga, tema lillede, krevettide  ja muu elusloodusega.

17. Autor: slobozhanka

Juukseaksessuaar

Сиденье прилажено к двум изумрудным шнурам.
Красавица-дева у терема мило резвится:
То красный подол, пух кружа, по земле волочится;
То яшмовый лик воспаряет почти к небесам.
Под алым дождём лепестков уж качели влажны,
В зелёную дымку верёвки вонзаются косо,
Но дева устала и сходит в прохладные росы…
И мнится: Чан Э воротилась на Землю с Луны.

Хун Цзяофань

17. Autor: Monika Avalaid

“Liblika lend”


16 aprill, 2009 - Posted by | huvitavat, kaasvõitlejad, käsitöö, konkurss, kunstnikud, meie uudised, polümeersavi, silmailu | , , , , , , , ,

Kommentaare veel pole.

Lisa kommentaar

