Emilia Käsitöö

www.emicraft.com

Sidruniviil tee kõrvale

Kallid kaaskannatajad, ma olen šokeeritud! Ma istun siin arvuti taga ja värisen erutusest, sest see, mida ma nägin (ja kavatsen ka teile näidata).. see on midagi uskumatut!

Kõige realistlikum sidruniviil, mida ma elus näinud!

Autoriks on marusic, kes on ennegi mind šokeerinud oma realistlike polümeersavist töödega. Ta on mu iidol! Selle poole tahan ma püüelda!

Ülemisel pildil on üks päris sidruniviil ja üks polümeersavist – kumb?;)

Rohkem pilte ja juttu siin: http://community.livejournal.com/polymerclayfimo/1726973.html?#cutid1

Autor räägib, et tehnoloogiat ta seekord ei avalda (eelmine kord näitas ta meile, kuidas realistlikku miniatuursaiaviilu teha), aga ütleb ära, milliseid materjale ta kasutanud on – poolläbipaistev polümeersavi, polümeersavi ja vedel polümeersavi; kõik väga traditsioonilised materjalid. Samuti olid ka abivahendid minimaalsed: lõiketera ja hambaork. Ühe sidruniviilu tegemiseks kulus autoril terve päev.

Nii et, osavad Eesti polümeersavitajad – tehke järgi!;)

12 märts, 2009 - Posted by | huvitavat, käsitöö, kunstnikud, polümeersavi, silmailu | , , , , , ,

Kommentaare veel pole.

Lisa kommentaar

