Emilia Käsitöö

www.emicraft.com

Töönurgast

Minu suuuuuur unistus on.. suuuuuuur ruuuuum, kuhu mahuksid lauad, kapid, kastid, korvid, tugitoolid ja isegi diivan(id)! Ja hästi palju valgust, nii palju, et pimestaks lausa. Ma tahan, et see ruum kuuluks vaid mulle ning kus ma end vabalt ja hästi tunneksin.. ja ma tahaksin omada sellist mõnusat ja hubast segadust.

Just, ma räägin tööruumist, millest ma unistan ja loodan kunagi paremate aegade saabumisel ka saada;)

Hetkel olen ma sellise nurgakese omanik ja olen selle üle õnnelik – enne seda vedelesid mu polümeersavid ja tööriistad mööda ilma laiali – põhiliselt ikka söögilaual. Nüüd sain ma oma asjad õnneks kõik ilusasti riiulitele ja sahtlitesse paigutatud.

My "studio"

Aga kõik see jutt sellepärast, et komistasin kogemata sellisele leheküljele, kus demonstreeritakse erinevate asjadega tegelevate inimeste töö”nurkasid”.

http://www.joyfulabode.com/blog/category/creative-spaces/

Siin ka mõni (kaks) töönurk polümeersavikunstnikelt:

Sky Grazer Designs – http://www.skygrazer.com/about/studio.htm

Dystini kohakene – http://dystini.files.wordpress.com/2007/07/studio002.jpg

Kutsun üles kõiki oma töönurkasid pildistama ja teistele näitama! Inimene on ju loodud uudishimulikuks ja sisimas tahame me ju ikka naabrit piiluda;)

Eriti lahe oleks siis, kui töönurgas ei valitseks piinlik kord, sest tegelikult kui me loome, pole korrast haisugi.

29 detsember, 2008 - Posted by | Uncategorized |

Kommentaare veel pole.

Lisa kommentaar

