Emilia Käsitöö

www.emicraft.com

Ma olen “kuulus”!:D

http://polymerclaydaily.com/2008/10/02/polymer-clay-thrift/

Mina? Polymer Clay Daily blogis? Siiamaani ei suuda uskuda.

(Vabandage, et ma nii ülierutatud olen, aga minu jaoks tähendab see väga palju! Ma ei ole enam lihtsalt üks polümeersavinäppija väikeses Eesti külas – ma olen nüüd üks polümeersavinäppija väikesest Eesti külast üleilma tuntud ja suure lugejaskonnaga polümeersavi puudutavas blogis!)

2 oktoober, 2008 - Posted by | asjade uus elu, huvitavat, käsitöö, meie uudised, polümeersavi, silmailu, taaskasutus

4 kommentaari »

  1. Palju õnne:)!

    kommentaar kirjutas Krista | 3 oktoober, 2008 | Vasta

  2. Palju õnne!🙂 Ülierutatus sellistel puhkudel on ilmselgelt täiesti omal kohal😉

    kommentaar kirjutas Sunrise | 5 oktoober, 2008 | Vasta

  3. Täiesti geniaalne idee! Mul on kaks last ja pidevalt kukuvad meie tassid maha ja katki lähevad just sangad! kas võib seda ülilahedat ideed kasutada ära!?

    kommentaar kirjutas Kikuliis | 5 oktoober, 2008 | Vasta

  4. Krista ja Sunrise, ma tänan teid!;)

    Kikuliis, ma ei ole mitte midagi geniaalset välja mõelnud; see tähendab, et LOOMULIKULT võid sa mu kruusiparandamise ideed kasutada! Ja kui mingeid näpunäiteid vaja on, siis võib vabalt minu käest küsida;)

    kommentaar kirjutas Kati | 5 oktoober, 2008 | Vasta


Lisa kommentaar

