Emilia Käsitöö

www.emicraft.com

Polümeerfiligraan

Peale seda – https://emicraft.wordpress.com/2008/06/04/polumeersavist-filigraan-opetus/ – ei saanud ma rahu enne, kui midagi valmis plätserdasin.

Minu vidinat ei anna muidugi tolle naisterahva töödega võrreldagi, sest oli mu esimene teine proovitöö. Üldiselt jäin tulemusega rahule – päris elus on polümeerfiligraanliblikas palju kenam.

Kuna minul ei olnud metallpuudrit (Металлическая пудра), siis pidin läbi ajama sellega, mis mul on. Kuna kuldne Premo! Sculpey nägi kuidagi liiga võlts sellise töö jaoks välja, siis segasin mingi osa kuldset mingi osa musta Premo!’ga – silma järgi vaatasin. Ma arvan (ma ei ole nendes värvides eriti kindel), et tulemus sai pronksjas.

Kui ma kunagi ema külastamiseni jõuan, siis raban Pearl-Ex’i kaasa ja proovin sellega (kuigi kommentaariumis oli mainitud, et Pearl-Ex ei sobi selleks tööks)

Teine asi, mille tegin teistmoodi, kui õpetuses öeldud, oli küpsetamine. Naisterahvas soovitas tihti küpsetada, et tulemus oleks ilus ja korrektne. Mu esimene proovitöö saigi küpsetatud ja.. tulemus ei meeldinud mulle üldse.. no kohe üldse ei meeldinud. Väga kole oli. Ja siis ma kahetsesin, et ma selle ära küpsetasin, sest toorest peast oleksin ma võinud kogu kupatuse kokku kägardada ja uuesti teha. Teise töö kallal nokitsedes olin lihtsalt topelt ettevaatlikum ja minu meelest ei juhtunud sellest midagi, et ma ainult korra küpsetasin (aga kuna detailid olid väikesed, siis küpsetasin umbes tund aega).

Kolmandaks jätsin ma laiaks litsutud “nöörid” ära. Ma usun, et nii on ilus ja et juveliirid, kes töötavad peene traadiga, kasutavad just laiaks litsutud nööre oma filigraanides. Aga mulle ei meeldinud, ma tahtsin, et oleksid lihtsalt peenikesed ribad. Ja minu meelest ka see ei hävitanud selle filigraani ilu (mitte minu silmis vähemalt).

Võltskivi jaoks (liblika “pea”) segasin kollase, punase ja kuldse omavahel. Mainisin igaks juhuks, äkki kellelegi on tarvis.

Töö ise oli vaevanõudev (loomulikult!) ja seda oleks parem teha siis, kui segavad faktorid magavad (mees ja/või laps:D), sest kui sa värisevate kätega üritad sentimeetrist õhukest polümeersavist riba töö peale kahe detaili vahele asetada nii, et üks ots oleks keerdus ja teine kaardus ja siis.. tuleb muidu rahulikult mänginud laps su juurde ja hakkab sind püksisäärest kiskuma:D

Soovitan kõigil proovida, väga mõnus nokitsemine.

10 juuni, 2008 - Posted by | õpetused, huvitavat, käsitöö, kunstnikud, polümeersavi, silmailu

Kommentaare veel pole.

Lisa kommentaar

