Emilia Käsitöö

www.emicraft.com

Studio on nüüd saadaval

Kauba lahti pakkimine (kakkumine, rebimine) on lõppenud. Tegime esemetest ka pilte – lähiajal on ka lisapilte oodata, hetkel lihtsalt enam ei jaksa.

Kõik on lihtsalt üle ootuse äge! Näppisime juba ka üht-teist.

Kõigepealt tahaks tekstuuridest rääkida, sest need ületasid tõesti kõik ootused. Pakis on kaks ühepoolset tekstuurlehte. Nad on läbipaistvad, mis teevad tekstuuri lisamise eriti meeldivaks, sest saab vaadata, et erinevad tekstuurid üksteise peale ei satuks. Lehed ise on mingist painduvast plastmassist (ei ole jäigad, täitsa painduvad kohe, ausalt). Kuna osadel tekstuurlehtedel on peened detailid, siis soovitaksin neid enne polümeersavile lisamist kas veega piserdada või (kartuli)tärklisega üle pintseldada. Siis ei jää savi lehe külge kinni.

Studio by Sculpey polümeersavi. Mmmm, millised mõnusad, rikkalikud, kokkusobivad ja sametised toonid. Väga meeldiva väljanägemisega juba pakendis. Ja kui ma selle savi veel pakendist välja võtsin! Ja näppude vahel seda tundsin! Seda oli pakendist võttes kerge töödelda (loe: mudida), tekstuur on sametine ja mõnus, venib hästi. Mulle meenutas ta veidi UltraLight’i, emale Premo! Frost’i – võta siis kinni.

Tööriistu näppisime ka veidi. Minu eluaegne (no ma veidi liialdan) unistus oli omada selliseid tööriistu:

.. ja ma sain nad lõpuks. Ma pole muidugi veel eriti midagi teinud nendega, aga proovisin kõikide otstega savi torkida. Ma kujutan ette, et nad teevad miniatuursete skulptuuride tegemise palju lihtsamaks (enne kasutasin ma hambatikke ja muid selliseid vidinaid). Ja siis.. homme, kui aega on, siis ma tahaks proovida tekstuuridega ja tööriistadega midagi ilusat teha. Ja siis ma küpsetan vidinad ära ja imetlen neid tükk aega.

Aga uurige siis ise ka, mis me head pakkume ja ehk jääb midagi silma – www.emicraft.com

Ja kui täpsustavaid küsimusi soovite, andke teada! Aitan meeleldi.

Ja lõpetuseks mu maim Emilia (veebipoe nime andja).

30 mai, 2008 - Posted by | huvitavat, käsitöö, meie uudised, polümeersavi, silmailu, uut siin ilmas

Kommentaare veel pole.

Lisa kommentaar

