Emilia Käsitöö

www.emicraft.com

Polymer Clay Artists Guild of Etsy liikme intervjuu – Camida

Kes sind inspireerib?

Kuna ma tegelen nö “segatud” tehnikatega (kus polümeersavisid kasutatakse teiste materjalidega), siis minu inspiratsiooniks on sellised polümeersavikunstnikud nagu Debbie Jackson, Donna Snow ja minu semu PCAGOE kunstnik Marcia Palmer, kes kasutab minuga sarnast tehnikat. Samuti inspireerivad mind ka Christopher Malone, Courtney Tomchick, Kimmie Cantrell ja Joseph Woodford. Kõik nad toidavad minu loomingulist hinge.

Mis sind inspireerib?

Värvid, tekstuurid, mustrid, tekstiilid ja Aafrika hõimude sümbolid – neil kõigil on suur mõju minu loomingus. Samuti olen inspireeritud ka orgaanilistes kujudest, modernse kunsti motiividest ja mahlakatest ning esilekutsuvatest värvidest.

Kus sa töötad ja lood oma kunsti?

Ma loon igal pool; enne enamasti enda peas, alles hiljem panen selle pliiatsiga paberile või võtan polümeersavi kätte. Ma loon, kui käin töövahendeid ostlemas, ma loon, kui käin raamatupoes raamatuid uurimas, ma loon, kui ma unistan, pesen või kui hakkan magama jääma (kas mitte kõik ei tee nii?).

Kui mul on lõpuks võimalik luua, siis mul on luksuslik täitsa uus stuudio oma maja keldris. Stuudio on kavandatud ja ehitatud mu abikaasa poolt. Ma olen väga tänulik selle eest!

Kui kaua oled sa polümeersaviga tegelenud?

Ma olen sellega töötanud umbes 90’ndate keskpaigast; algul kui ehtekunstnik ja seejärel kui “segatud” tehnika kunstnik (see toimus peale seda, kui avastasin, et ehted seavad piire). ”

Leitud ja tõlgitud siit: http://pcagoe.com/2008/05/09/member-interview-camida/

10 mai, 2008 - Posted by | huvitavat, käsitöö, kunstnikud, polümeersavi

Kommentaare veel pole.

Lisa kommentaar

